Friday, September 24, 2010

cHeNyTaKu

^_^cHeNyTaKu^_^

CINTAMU
aku mencari, mencari, mencari dan terus mencari dimanakah cintamu......
aku tersedar saat kau ingin pergi meninggalkanku.......
satu hari engkau berkata:-
"andai kata satu hari abg mintak kita putus, ingatlah satu benda bahawa abg tidak ada niat untuk meninggalkan cyg......
abg mintak putus bukan sebab abg ada perempuan lain, tetapi sebab abg ada masalah abg sendiri.......
abg harap cyg faham akan keadaan abg....."
boleh aku mempercayai katamu-katamu ini......
adakah benar jika kita putus bukan sebab orang ketiga......
jika semua ini berlaku, adakah disebabkan aku........
aku hanya mengetahui satu benda,
iaitu aku terlalu mencintaimu sepenuh hatiku......
bolehkah aku tetap berdiri walaupun aku telah kehilangan dirimu?????
mampukah aku????? berjayakah aku?????
hhhhmmmmmmm.....................

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.